TRATAMENTUL MEU ESTE ALEGEREA MEA
16 martie 2015
ALCOHELP
16 martie 2015

STIU CA POT

logo-stiu-ca-pot

Prevenirea consumului de alcool si droguri in scoli prin transfer direct de abilitati.

Localizare: Bucuresti si national

Obiectivul general: Prevenirea consumului de alcool si droguri in scoli prin transfer direct de abilitati.

Obiectiv specific: Transferul de cunostinte despre droguri si abilitati in vederea prevenirii initierii consumului de droguri in scoli.

Grup tinta : Elevii cu varsta cuprinsa intre 13 si 16 ani

Rezultate estimate: Creşterea nivelului de informare cu privire la consecintele negative asociate consumului de alcool si droguri in randul participantilor; Creşterea abilitatilor individuale ale elevilor inclusi in proiect de a rezista presiunii grupului de egali si invitatiei de a initia consumul de droguri;

Programul vizează transferul a 4 tipuri de abilitati care vor avea rolul de a creste capacitatea elevilor participanti de a lua decizii informate privind neinitierea consumului de droguri.

Cele 4 sesiuni de transfer de abilitati vor fi sustinute in fiecare clasa de o echipa de 3 instructori (1 reprezentant ALIAT + fost consumator + consilierul scolar din scoala respectiva).

Continutul celor 4 sesiuni acopera urmatoarele domenii:

Sesiunea 1 – Evaluarea cunostintelor pe care elevii le au deja despre droguri, evaluarea nevoilor lor si motivatiei de participare in proiect, transfer de informatii corecte despre consecintele consumului de droguri

Sesiunea 2 – Abilitati de comunicare (comunicare cu egalii, cu parintii si profesor

Sesiunea 3 – Abilitati de a face fata presiunii grupului de egali (discutie despre nevoia adolescentilor de a apartine unui grup, corectari cognitive, asertivitate, comportament nonverbal asertiv) ii)

Sesiunea 4 – Abilitati de luare a deciziilor si rezolvare a problemelor (balanta avantaje/dezavantaje, cum iau o decizie).

Fotografii Proiect – STIU CA POT

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*