Proiectul ADMIS – reluat în condiții de stare de alertă

Sfaturi de sanatate mintala pentru parinti in perioada carantinei COVID – 19
6 aprilie 2020

Proiectul ADMIS – reluat în condiții de stare de alertă

Ca urmare a ieșirii din starea de urgență cauzată de pandemia COVID – 19, Asociația ALIAT, beneficiarul proiectului ADMIS ”Măsuri integrate pentru categorii defavorizate din zona de Vest a orașului Hârșova” Cod SMIS 101308, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, anunță reluarea activităților din proiect, în condițiile impuse de actuala stare de alertă decetată de autoritățile române.

Vom relua activitățile treptat, mergând în paralel cu realizarea unor activități în mediul online și menținând în siguranță atât partenerii și echipa angajată în cadrul proiectului, cât și beneficiarii. Activitățile de teren, în aer liber, precum și cele în interior (cum sunt cursurile) se vor realiza exclusiv cu respectarea normelor de distanțare socială și a celor igienico-sanitare prevăzute de lege pentru evitarea transmiterii virusului COVID – 19 (dezinfectant, măști , mănuși).

Reluare proiect ADMIS in starea de alerta
Reluare proiect ADMIS in starea de alerta

*Proiectul ADMIS – Măsuri integrate pentru categorii defavorizate din zona de Vest a orașului Hârșova, județul Constanța, este implementat de Aliat împreună cu partenerii săi, Primăria Orașului Hârșova, Școala Gimnazială Nr. 1 Hârșova, Grădinița Tic Pitic Hârșova și Asociația BRAHMA (POCU/18/4.1 Cod SMIS 101308).

Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 si are alocat un buget total de 23.256.837,99 de lei.

Prin acest proiect, 600 de persoane aflate în risc de sărăcie, din zona de Vest a orașului Hârșova, beneficiază timp de trei ani, până în septembrie 2020, de un set complex de măsuri de sprijin și de servicii integrate ce vizează întreaga familie, menite să le îmbunătățească viața. Vorbim de măsuri de ocupare pe piața muncii, sprijin antreprenorial pentru a-și deschide și gestiona propria afacere, inclusiv microgranturi, servicii educaționale pentru copii și părinți, servicii medico-sociale, de îmbunătățire a condițiilor de trai, juridice, precum și activități privind combaterea discriminării.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*